Анонсиране на 'Прах и Сол' by Prime Games Bulgaria

Анонсиране на 'Прах и Сол'

Анонсиране на 'Прах и Сол'
Изключително съм щастлив да анонсирам следващата игра, по която Прайм Геймс работи – „Прах и Сол“

Изключително съм щастлив да анонсирам следващата игра, по която Прайм Геймс работи – „Прах и Сол“. Също така ви приветствам на официалния блог на играта!

Тук ще научите „всичко от кухнята“ - процеса на програмиране, геймплей механиките, нови функционалности, които добавяме, както и регулярни ъпдейти по прогреса, и изобщо всичко, което се сетим. Ще се радваме да споделяте своите коментари и идеи отдолу на статиите в блога, или пък просто ни се обадете през някой от социалните ни канали: Facebook, Twitter и YouTube.

В момента играта е във фаза „пре-алфа“, но сме планирали публични „алфа“ тестове в обозримо бъдеще, за да получим своевременно обратна връзка от вас, така че – бъдете нащрек!

Какво е "Прах и Сол?"

Прах и Сол е книга-игра с тактически битки, в която ти си главният герой, предвождащ войските си в тъмен, средновековен фентъзи свят. Геймплеят е вдъхновен от заглавия като Inkle's Sorcery!, Tin Man's The Warlock of Firetop Mountain, Heroes of Might and Magic 3, и Battle for Wesnoth. Избираш кои локации да посетиш и с кого да създадеш съюзи. Наложи волята си чрез дипломация или груба сила.

Ще успееш ли да обединиш и водиш народите на Грешната земя през кървави битки и към победа? Ще отървеш ли света от потисниците му или сам ще се превърнеш в такъв? Достоен ли си да управляваш? Построй своя войска и изпълни клетвата си - да отмъстиш за смъртта на баща си като накараш Седемте Господари на Мрак да заплатят с главите си, независимо какво ти струва.

Геймплей

Играта се състои от текст, карта на света и тактически битки. На картата може да избираш до кои местности и градове да пътуваш. Текстът на твоята история се "пише" от теб чрез непрекъснатите избори, които трябва да правиш. Веднъж попаднал в битка, ще се пренесеш в походов сблъсък на тактическа карта. Всичко това е поднесено с живописните описания на автора на историята - Сикамор Брайт.

По-надолу ще намерите списък с характеристиките на проекта, но не забравяйте, че все още сме в ранен етап от създаването на играта и списъкът може да търпи промени по всяко време.

Характеристики

  • Историята е цар.
    Богата и не-линейна история, която напомня на ролевата игра „Подземия и Дракони“ с привкус на битки. Ние бихме го описали като микс между книга-игра и RPG.
  • Тактически бойни полета.
    Това не е табла, а истински симулатор на тактически битки. Изпратете своята лека пехота, бързите Безименни Вълци, през горите в тила на врага, докато тежко-бронираните ви, въоръжени с бойни чукове, Безименни Мечки печелят време.
  • Изборите ви имат тежест.
    Разказът се разклонява спрямо вашите избори. Действията ви оформят света, в който се потапяте.
  • Развитие на персонажите.
    Дали изборите ви са черни или бели? Ще доведат ли до по-добро бъдеще за Грешната земя или ще ви превърнат в поредния узурпатор?
  • Герои със запомнящите се индивидуалности.
    Персонажите имат запомнящи се индивидуалности. Опитайте се да противостоите на изкусните и безскрупулни владетели на Грешната земя чрез интерактивни диалози.
  • Илюстрации, които вдъхват живот на историята.
    Приближете камерата върху ръчно изрисуваната карта на света и се насладете на всеки детайл във всяка местност.
  • Без рестриктивна класова система.
    Не избирате уменията или класа на героя си на сляпо. Вместо това изборите, които направите в началото, ще определят уменията, които персонажът ви ще научи.
Коментари