Е, това е! Моментът настъпи.
На 21-ви май преди 2 години написах първите редове код за тази игра.
А на 20-ти май тази година, най-накрая дойде мигът да вдигна завесите! Играта вече официално е факт в Steam!
Е, това е! Моментът настъпи.
На 21-ви май преди 2 години написах първите редове код за тази игра.
А на 20-ти май тази година, най-накрая дойде мигът да вдигна завесите! Играта вече официално е факт в Steam!
Опитах да се съсредоточа усилено върху работата си по разработване на играта си насред пандемия. Това е моят личен остров на спокойствието, на който бягах всеки път, когато имах възможността да кодирам и да се съсредоточа върху мечове, магия, зарове и тактически битки. Ето какво се случва накратко по време на развитието на най-голямата ми игра досега.
Играчите се събират около масата. Още докато кенчетата кока-кола не са престанали да съскат, а пакетите с чипс се разсипват по купите, някой поглежда към картата и обявява:
- Чувам, че има изоставена крепост отвъд мочурливите плитчини...
Дискусиите около Rider of the Black Sun ставаха напечени. Докато хората играеха и се забавляваха непрекъснато обсъждаха кой какво бил намерил, какъв предмет бил скрит еди-къде-си или с коя загадка се е сблъскал… Ама този fate point имаш ли, ама онзи… Беше като да се обсъжда Diablo или някоя друга пленителна компютърна игра.